48-uurs controle

Maxaro, fabriek en vervoersbedrijven behandelen uw bestelling met de grootste zorg. Wel dient u uw producten te allen tijde te controleren op visuele schade en compleetheid. Gelieve dit binnen 48 uur na levering te melden. Meldingen na 48 uur met betrekking tot beschadigingen en/of levering vallen vrijwel niet onder de garantie.

Onderstaand serviceformulier voor beschadigingen of het niet overeenstemmen met de orderbevestiging is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Daarna zal onze serviceafdeling zich optimaal inzetten u zo spoedig mogelijk te helpen. Binnen 3 werkdagen na ontvangst van het serviceformulier zal er contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door het formulier zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u beter en efficiënter helpen.

Omdat Maxaro geen invloed heeft op de planning van de klant erkennen wij nadrukkelijk geen enkele aansprakelijkheid in vertraging van werkzaamheden en de hier eventueel aan verbonden kosten. Maxaro zal zich echter voor 100% inzetten voor een snelle afwikkeling.

Let op: alle whirlpoolbaden worden voor u getest in de fabriek, dit houdt in dat er een lichte mate van restwater in het systeem van de whirlpoolbaden kan zitten.

Bekijk hier de volledige algemene voorwaarden van Maxaro.

Open het serviceformulier