Bij Bestellen en levering vind je welke producten met de pakketdienst worden geleverd en welke met groottransport.
Ik wil zelf retourneren
In ons magazijn in Roosendaal (gratis)
Producten kunnen alleen worden geretourneerd in ons magazijn in Roosendaal en niet in andere vestigingen. Houd er rekening mee dat dit alleen binnen de openingstijden van het magazijn mogelijk is. Je kunt je producten pas retourneren na het invullen van de retouraanvraag en het ontvangen van de bevestiging. In deze bevestiging vind je namelijk het retournummer dat je moet doorgeven bij het magazijn.
Bij een DHL ServicePoint (alleen pakketten, € 9,95)
Plak het DHL label op het pakket. Dit ontvang je per e-mail binnen enkele dagen na de acceptatie van je retouraanmelding. Plan het wegbrengen van je retour naar een DHL ServicePoint dus pas na het ontvangen van het DHL label in.
Ik wil mijn retouren laten ophalen
Groottransport (€19,95)
Je kiest zelf het ophaalmoment en je krijgt de avond voordat de transporteur komt tussen 21.00 en 00.00 uur een e-mail met hierin het tijdvak van 3 uur waarin we verwachten langs te komen. Controleer ook je spam inbox. Plak het Maxaro verzendlabel dat je van ons ontvangt nadat de retour is geaccepteerd op elke verzendeenheid (doos of pallet). Hier staat het retournummer op.
Ben je je Maxaro verzendlabel kwijt? Contacteer dan onze afdeling Retouren (keuzenummer 3).