

VEELGESTELDE VRAGEN
Showrooms
Maxaro heeft een showroom in Hoofddorp, Rotterdam, Utrecht, Roosendaal, Eindhoven en Mortsel (BE).
Maxaro Hoofddorp
Kruisweg 785, 2132NG Hoofddorp
Maxaro Rotterdam
Vierhavensstraat 63, 3029BB Rotterdam
Maxaro Utrecht
Hertogswetering 175, 3543 AS Utrecht
Maxaro Roosendaal
Ettenseweg 74, 4706 PB Roosendaal
Maxaro Eindhoven
Ekkersrijt 4105, 5692 DD Son en Breugel (Eindhoven)
Maxaro Mortsel
Krijgsbaan 57, 2640 Mortsel (Antwerpen)
Onze showrooms in Hoofddorp, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Roosendaal zijn 7 dagen per week geopend. Onze showroom in Antwerpen (Mortsel) is 6 dagen per week te bezoeken. Loop vrijblijvend binnen of maak een afspraak voor een bezoek aan één van onze showrooms.
Ons afhaalmagazijn in Roosendaal is 6 dagen per week geopend. Meld je voor het afhalen eerst bij onze showroombalie.
Maandag | 09.00 - 17.00 uur |
Dinsdag | 09.00 - 17.00 uur |
Woensdag | 09.00 - 17.00 uur |
Donderdag | 09.00 - 17.00 uur |
Vrijdag | 09.00 - 17.00 uur |
Zaterdag | 09.00 - 17.00 uur |
Zondag | Gesloten |
Let op: hierboven staan de reguliere openingstijden van ons afhaalmagazijn. Dit kan verschillen bij feestdagen. Bekijk hier onze aangepaste openingstijden.
Bestellen & Betalen
Online producten bestellen kan bij maxaro.nl 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via maxaro.nl is heel eenvoudig:
1. Ga naar het product van je keuze en klik op de knop 'Plaats in winkelmandje'.
2. Je krijgt nu de melding dat het product aan je winkelmandje is toegevoegd.
3. Je kunt nu verder winkelen of naar je winkelmandje gaan.
4. Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'Afrekenen' rechts bovenaan de pagina.
5. Is je bestelling compleet? Klik dan op de oranje knop 'Doorgaan met bestellen'.
6. Je komt nu bij stap 2. Hier vul je jouw gegevens in en maak je de keuze voor de gewenste betaalwijze en het leveradres.
7. Wanneer je alles hebt ingevuld, klik dan op de oranje button 'Controleer je bestelling'.
8. Wanneer je alles hebt gecontroleerd, klik dan op de oranje button 'Naar betaalscherm'. Vergeet hierbij niet de Algemene Voorwaarden voor akkoord aan te vinken.
9. Indien je hebt gekozen voor een betaling via iDEAL, dan kom je automatisch in het betaalscherm van iDEAL. Als je ervoor hebt gekozen om per pin/contant of automatische overschrijving te betalen, dan is hiermee het bestelproces voltooid.
10. Na het afronden van je betaling via iDEAL, kom je bij stap 4. Indien de betaling succesvol is uitgevoerd, verschijnt er een bevestiging van je betaling in het scherm bij stap 4.
11. Je ontvangt van Maxaro per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Dit is geen probleem. Je kunt bij Maxaro telefonisch of per e-mail je bestelling plaatsen bij de afdeling verkoop.
iDEAL
iDEAL is het betalen van je aankoop door middel van het internetbankieren van je eigen bank. iDEAL is eenvoudig en veilig, je rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.
Bancontact
Met Bancontact kun je als Belgische klant je aankoop betalen door middel van internetbankieren met je eigen bank. Bancontact is eenvoudig en veilig, je rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.
PayPal
Met PayPal betaal je met je e-mailadres. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je je betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van PayPal kun je meer informatie vinden.
Creditcard
Creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders zijn te gebruiken op onze website. Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards. Voor de kenners: via een SSL-beveiligde server. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we je bestelling die dag nog.
Bancaire overboeking
Je kunt er ook voor kiezen om het aankoopbedrag van je bestelde producten vooraf over te maken, hiervoor ontvang je een Paylink. De betaling dient minimaal 3 werkdagen voor levering ontvangen te zijn.
Betalen vanuit het buitenland
Voor betalingen vanuit het buitenland geldt een afwijkende manier van betalen. Je ontvangt de factuur en door middel van een internationale bancaire overschrijving voldoe je 7 dagen voor levering de betaling. Om deze bankoverschrijving te kunnen verrichten heb je de IBAN en BIC code van ons nodig. Het bedrag dient uiterlijk 3 dagen voor levering zichtbaar op onze rekening te staan.
Maxaro
IBAN code: NL81RABO0376188944
BIC code: RABONL2U
Wil je liever je aankopen achteraf betalen? Geen probleem.
Met Riverty kies je ervoor om je bestelling veilig achteraf te betalen. Riverty voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Riverty via de e-mail ontvangt om de betaling te voldoen.
Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in hun privacy statement.
Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je je bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen contact opnemen met Riverty via [email protected].
Riverty is alleen beschikbaar voor klanten uit Nederland.
Bestel je voor € 200,- of meer? Dan is verzending geheel gratis.
Bij een orderbedrag van minder dan € 200 zijn de verzendkosten afhankelijk van het product. Bestel je meer dan 1 product, dan betaal je alleen de bezorgkosten voor het product met het hoogste bezorgtarief. Voor pakketdienst is dit € 9,95, voor groottransport is dit € 19,95.
Overzicht verzendkosten
Boven € 200,- | Gratis |
Samples | € 4,95 |
Pakketdienst | € 9,95 |
Groottransport | € 19,95 |
Bekijk hieronder de bezorgkosten per product.
Badkamermeubels
- Hangende badkamermeubelsets, badkamerkasten, hangende toiletmeubelsets, wastafelbladen; € 19,95
- Wandbeugels, countertops (plateaus met waskom); € 9,95
Tegels
- Tegels, tegellijm; € 19,95
- Siliconenkit, voegmiddel, primer; € 9,95
- Tegelsamples; € 4,95
Douches
- Douchecabines, douchewanden, douchedeuren, inloopdouches, douchebakken, badwanden; € 19,95
- Douchegoten, douchestoelen; € 9,95
Radiatoren
- Designradiatoren, toiletradiatoren, terrasverwarming, infraroodverwarming; € 19,95
- Radiator toebehoren; € 9,95
Baden
- Inbouwbaden, badwanden; € 19,95
Kranen
- Kranen; € 9,95
Toiletten
- Toiletten, inbouwreservoirs, bidets, urinoirs; € 19,95
- Bedieningspanelen; € 9,95
Spiegels
- Badkamerspiegels, spiegelkasten; € 19,95
- Spiegelverwarming, spiegelverlichting; € 9,95
Wastafels
- Wastafels, waskommen, fonteintjes; € 9,95
Accessoires en toebehoren
- Badkameraccessoires, badkussens, afvoeren, wellness en reiniging; € 9,95
Als je een bouwdepot hebt, kun je tijdens het plaatsen van de bestelling kiezen voor de optie ‘Bouwdepot’. Let op dat de leverdatum minimaal drie werkdagen vooruit gepland moet worden. Je ontvangt per mail de factuur van je bestelling. Deze factuur kun je vervolgens indienen bij je hypotheekverstrekker.
Bij Maxaro profiteer je dag in, dag uit van eerlijke prijzen voor de beste kwaliteit. Omdat onze prijzen heel het jaar door laag zijn, bieden we geen kortingsbonnen aan.
Er zijn echter diverse sites die Maxaro-kortingscodes ter beschikking stellen. Deze zijn niet geldig en komen niet vanuit Maxaro.
Levering
Door onze ruime voorraad kunnen we je een snelle levering beloven. Daarom: op werkdagen voor 13.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis of op een dag naar keuze. Wanneer je een bestelling op zaterdag of zondag plaatst, is dinsdag de eerstvolgende bezorgdatum. Je kunt ook kiezen voor een levering op afroep. We houden de bestelling 2 jaar gratis voor je in opslag.
Bestelling | Tijd | Bezorging |
Maandag | Voor 13.00 uur | Dinsdag |
Dinsdag | Voor 13.00 uur | Woensdag |
Woensdag | Voor 13.00 uur | Donderdag |
Donderdag | Voor 13.00 uur | Vrijdag |
Vrijdag | Voor 13.00 uur | Maandag |
Zaterdag | Gehele dag | Dinsdag |
Zondag | Gehele dag | Dinsdag |
Let op: bovenstaande levertijden gelden bij onze reguliere openingstijden. Dit kan verschillen bij feestdagen. Bekijk hier onze aangepaste openingstijden.
Het levermoment
De levering vindt plaats tussen 07.00 en 18.00 uur. De avond vóór levering krijg je tussen 21.00 en 00.00 uur een e-mail met hierin een tijdsindicatie van 3 uur. Controleer ook je spam inbox. Daarnaast word je ongeveer 15 minuten voor de levering door de chauffeur gebeld op het opgegeven telefoonnummer. Eventuele bijzonderheden kun je op dit moment ook doorgeven. Er wordt geleverd op het opgegeven afleveradres. Standaard is dit gelijk aan het factuuradres. Heb je een afwijkend bezorgadres opgegeven? Dan wordt vanzelfsprekend op dit adres geleverd.
Aanwezig zijn bij levering
Het is belangrijk dat één of meerdere personen aanwezig zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.
Levering tot de eerste drempel
Leveringen met groottransport worden geleverd tot aan de eerste drempel op de begane grond, of tot waar de chauffeur met de pompwagen kan komen. Een pompwagen kan niet over drempels, grind, losse stenen, gras of andere onverharde paden. Het kan dus gebeuren dat we je bestelling niet tot aan de voordeur kunnen brengen.
Woon je in een flat? Dan bezorgen we je bestelling beneden tot aan het portiek. Je dient er zelf voor te zorgen dat de producten naar binnen of boven worden gebracht. Bij vakantieparken leveren we tot de slagboom of receptie.
Gelieve er rekening mee te houden dat je voor zware en/of grote producten voldoende mensen beschikbaar hebt. De pallet(s) en het verpakkingsmateriaal blijven bij jou achter.
Controleren op schade en onjuiste producten
We vragen je de bestelling binnen 48 uur te controleren op eventuele onjuiste producten of schade. Gelieve de pallets te bewaren tot je zeker weet dat je geen producten meer wilt retourneren. Op deze pagina lees je meer over de 48-uurs controle.
Planning installeren
Plan een eventuele installatieafspraak minimaal 2 werkdagen na de levering om problemen bij vertraging te voorkomen.
Afhalen
Afhalen is alleen mogelijk bij ons magazijn in Roosendaal. Wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen, bepaal je zelf het tijdstip. Meld je voor het afhalen eerst bij onze showroombalie. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling zo snel mogelijk voor je klaar wordt gezet. Handig toch?
Bekijk hier de openingstijden van ons afhaalmagazijn in Roosendaal. Deze wijken af van de reguliere showroomopeningstijden.
Retourneren & Garantie
Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden gedurende 365 dagen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. Tijdens deze termijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je mag het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt behouden.
Indien je van jouw herroepingsrecht gebruik wilt maken, vul je het retourverzoekformulier online in. Zodra het retourverzoekformulier online is ontvangen door Maxaro, krijg je binnen 5 werkdagen een bevestiging of je retourverzoek wordt aanvaard, inclusief eventuele instructies.
Voor het retourneren van bestellingen gelden de volgende retourvoorwaarden:
- Binnen 365 dagen na levering meld je jouw retour bij ons aan.
- De producten moeten in de originele, schone en onbeschadigde verpakking zitten.
- De producten mogen niet gemonteerd of geïnstalleerd zijn geweest en moeten compleet zijn, inclusief losse onderdelen.
- Als je ervoor kiest om de items zelf terug te brengen, dan is dit enkel mogelijk in ons magazijn in Roosendaal binnen de openingstijden.
- Wij controleren jouw retourzending.
- Kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
- Binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product wordt het aankoopbedrag naar jou overgemaakt.
Bij onderstaande producten is retourneren niet mogelijk:
- Samples.
- Showroommodellen.
- Producten die speciaal voor jou besteld en / of geproduceerd zijn.
- Minder dan 2 pakken tegels van dezelfde tegel.
Terugbetaling via online betaalmethode of bankoverschrijving
- Bij een online bestelling zal het bedrag worden teruggestort via de door jou gekozen betaalmethode, zoals iDeal, Bancontact, Riverty, creditcard of PayPal.
- Alle overige betalingen (PIN, contant en bankoverschrijving) worden teruggestort per bankoverschrijving.
- Wij vragen in het retourformulier altijd om jouw IBAN-gegevens.
Retourkosten
De kosten voor de pakketdienst (aflevering bij een DHL ServicePoint) bedragen € 9,95. De kosten voor het laten ophalen van groottransport bij jou thuis bedragen € 19,95. Deze kosten zijn voor jouw eigen rekening. Bij Bestellen en levering vind je welke producten met de pakketdienst worden opgehaald en welke met groottransport.
Het aankoopbedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product naar jou overgemaakt. Dit wordt verrekend met de retourkosten. Indien de volledige bestelling wordt geretourneerd en opgehaald, dan worden de oorspronkelijke bezorgkosten terugbetaald. Dit is bij het retourneren van een deel van jouw bestelling niet het geval. Indien je meer dan één product retourneert, betaal je alleen de retourkosten voor het product met het hoogste verzendtarief.
Op de door Maxaro geleverde producten wordt een garantie gegeven tot 10 jaar.
- Douchecabines: 10 jaar garantie
- Douchebakken: 10 jaar garantie
- Inloopdouches: 10 jaar garantie
- Douchewanden: 10 jaar garantie
- Douchedeuren: 10 jaar garantie
- Badwanden: 10 jaar garantie
- Wastafels: 10 jaar garantie
- Waskommen: 10 jaar garantie
- Fonteintjes: 10 jaar garantie
- Badkamermeubels: 10 jaar garantie
- Badkamerkasten: 10 jaar garantie
- Toiletmeubels: 10 jaar garantie
- Toiletten: 5 jaar garantie
- Radiatoren: 5 jaar garantie
- Kranen: tot 5 jaar garantie
- Spiegels: 5 jaar garantie
- Baden: 5 jaar garantie
- Stoomcabines: 5 jaar garantie
- Whirlpools: 5 jaar garantie
- Tegels: 5 jaar garantie
Bekijk onze garantievoorwaarden
Mocht evenwel door onze leveranciers/fabrikanten een kortere garantietermijn in acht worden genomen, dan geldt die kortere termijn als garantietermijn voor de klant.
De klant zal nimmer een beroep kunnen doen op de garantie wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onjuiste montage en/of oneigenlijk gebruik. Ook indien de klant wijzigingen heeft aangebracht aan het product vervalt de garantie.
De verplichtingen, die voortvloeien uit de garantie strekken nooit verder dan waartoe de leverancier/fabrikant gehouden is ingevolge de door de leverancier/fabrikant gehanteerde garantievoorwaarden.
Overige vragen
Je vindt de technische tekening onder de artikelomschrijving van ieder product onder de button 'Technische tekening'.
Levering binnen de EU (enkel voor factureren op bedrijfsnaam)
Als buitenlandse zakelijke klant binnen de EU kun jij bij ons BTW-vrij bestellen, mits je voldoet aan de volgende voorwaarden:
1. Invoeren van correcte bedrijfsnaam en BTW-nummer
Je dient tijdens het afrekenen de correcte bedrijfsnaam in te voeren, samen met de juiste naam-, adres- en woonplaatsgegevens (NAW) en een geldig buitenlands BTW-nummer van jouw bedrijf. Dit BTW-nummer moet overeenkomen met de gegevens zoals deze geregistreerd staan in de VIES-database van de Europese Commissie.
2. Automatische controle (VIES-check)
Op de achtergrond voeren wij automatisch een controle uit om de juistheid en geldigheid van het ingevoerde BTW-nummer te verifiëren via de VIES-database van de Europese Commissie. Bij een succesvolle VIES-check worden de prijzen exclusief BTW weergegeven en verwerkt in jouw bestelling. Je kunt vervolgens BTW-vrij afrekenen.
3. Wat als de VIES-check niet succesvol is?
Indien de VIES-check niet succesvol is, krijg je tijdens het afrekenen direct de mogelijkheid om de gegevens te corrigeren. Na een succesvolle hercontrole worden de prijzen exclusief BTW weergegeven en gefactureerd.
Lukt de VIES-check opnieuw niet? Geen probleem, je kunt alsnog doorgaan met het bestelproces, maar in dat geval worden de prijzen inclusief BTW getoond en gefactureerd. Na afronding van de bestelling zullen wij telefonisch contact met je opnemen voor een extra BTW-controle.
4. Afhalen van producten
Als je ervoor kiest om de bestelde producten zelf af te halen, vragen wij je om een vervoersverklaring aan te leveren.
Download onze vervoersverklaring
Export buiten EU
Wanneer je een artikel laat bezorgen in Nederland en dit vervolgens exporteert naar een land buiten de EU, kun je de betaalde BTW terugvorderen. Hiervoor mail je tijdens het bestellen een kopie van jouw geldige legitimatiebewijs waaruit blijkt dat je buiten de EU woonachtig bent. Wij vermelden vervolgens jouw legitimatienummer op de factuur. Laat deze (kopie) factuur door de douane voor uitvoer aftekenen. Deze factuur mail je vervolgens naar ons en wij zullen de betaalde BTW crediteren en retourbetalen. De voorwaarde hiervoor is dat het minimale aankoopbedrag € 50,- inclusief BTW bedraagt en dat je het artikel of de artikelen binnen 3 maanden na afloop van de maand van de aankoop exporteert buiten de EU.